מחקר וניתוח שווקים בינלאומיים 

+ למי השירות מיועד?

+ כיצד תתבצע העבודה?

+ מהם התוצרים שיתקבלו?

 מטרת השירות 

בעולם המתאפיין בכמות אינסופית של מידע זמין, האתגר המרכזי אינו איתור האינפורמציה, אלא זיהוי של פרטי המידע העדכניים, המהימנים והרלוונטיים ביותר, ניתוחם והפיכתם לתובנות עבור הלקוח.
האנליסטים שלנו מחזיקים בכישורי איסוף ורסטיליים, ומתמחים בעיבוד שברירי מידע לכדי תמונה
אינטגרטיבית ורלוונטית לקבלת החלטות. 


ניתוח השווקים שלנו נשען על שני יסודות:
- יצירתיות: פיתוח אסטרטגיית איסוף שונה לכל מחקר.
- דיוק ואמינות: הקפדה יתרה על מהימנות ועדכניות החומרים.

אנחנו לא מאמינים במחקרים גנריים, שמספקים סקירה תיאורטית של השוק. חלקו השני של התהליך המחקרי טמון ביכולת לחבר את המידע שנאסף להבנה אסטרטגית בתחום הרלוונטי, במטרה להפכו לאופרטיבי. לצורך כך נדרשת היכרות עמוקה עם חשיבה אסטרטגית והתמחות בעולמות תוכן מגוונים.

 

 מתודולוגיה 

לינקס מבצעת מחקר המבוסס על מקורות ראשוניים (ראיונות מנהלים) ועל מקורות שניוניים (סקר ספרות ומאגרי מידע פתוחים) בקשת רחבה של תחומים. 

Humint, החוזקה המרכזית שלנו, היא מתודולוגיה שמבוססת על ראיונות עם מומחים בינלאומיים בשוק הרלוונטי. באמצעותה ניתן לייצר ידע חדש (שלא היה קיים קודם לכן), בלעדי (שאינו זמין לאף אחד מהמתחרים שלכם), וברמת רזולוציה גבוהה במיוחד (שאלות עומק על כל סוגיה שחיונית ללקוח, נישתית ככל שתהיה).

המחקר נתפר לפי מידה ועונה על הצרכים הייחודיים של כל לקוח. אין שני מחקרים זהים ואין שתי אסטרטגיות חיפוש דומות.

המחקרים שלנו מבוססים על דיאלוג ושקיפות. תקשורת שוטפת בכל שלבי העבודה מאפשרת לחדד את איסוף, לשפר ביצועים תוך כדי תנועה ולהפיק ידע מעשי .

אנחנו לא מסתפקים רק בעיבוד המידע ובהצגתו, אלא מתעקשים על שני רכיבים נוספים: הערכת המידע והמלצות לפעולה.
 

 תוצרים מחקריים 

אנו מאמינים שתוצר מחקרי חייב לכלול שורות תחתונות הרלוונטיות ללקוח שמהן יוכל לגזור מהלכים ופעולות. 

מבחינתנו, תפקידו של איש המחקר אינו מסתכם בהצגת 'העבודה' אלא ביצירת שיח עם מקבל-ההחלטות. לכן, התוצר המחקרי יכול להוות בסיס לדיונים אסטרטגיים מונחים שאנו מקיימים עם הלקוח. כך מובטח שהמחקר יהפוך לכלי אפקטיבי לקבלת ויישום החלטות.

לינקס מספקת מחקרים בודדים או שירות מחקר שנתי, המאפשר ללקוח להזמין שורה של מחקרים בפורמטים שונים. שירות המחקר השנתי מאפשר לפתח גוף ידע ארגוני, לספק תגובה מהירה לנסיבות משתנות ולבנות צוות מחקר ייעודי עם ניסיון מצטבר והתמחות בשוק ספציפי.

 

שירותינו כוללים:

מחקרים השוואתיים בינלאומיים

מקרי בוחן ומגמות עולמיות

סקרים בקרב צרכנים ומנהלים

ניוזלטרים

 

כל הזכויות שמורות © 2007-2018 לינקס מחקר ואסטרטגיה בע״מ