מודיעין תחרותי בינלאומי

+ למי השירות מיועד?

+ כיצד תתבצע העבודה?

+ מהם התוצרים שיתקבלו?

 מטרת השירות 

מטרת כל מחקר שוק באשר הוא בדרך כלל ברורה: לייצר תמונת מצב הקרובה ככל האפשר למציאות בפועל בסביבת הארגון. במסגרת המאמץ להבין את הזירה, משימות של איסוף מידע על מתחרים מספקות את הערך הרב ביותר.

על מנת לקבל הערכת סבירות בנוגע למה עשוי להתפתח ומה עלול לקרות, מנהלים אינם יכולים להסתפק במידע הפתוח והזמין ברשת, הם צריכים את גם מידע הסמוי מן העין. ועל כן המודיעין התחרותי מייצג את שכבת הידע הקריטית והאקסקלוסיבית ביותר, מעל מידע, מעל מחקר: חשיפת הפעילויות בפועל של המתחרים, תכניותיהם למהלכים בטווח הקצר, המשאבים הנדרשים להם לביצוע, סוגיות של תמחור ורווחיות, ועוד.

 מתודולוגיה 

שיטות המחקר של לינקס למשימות מודיעין תחרותי הינן החוזקה המרכזית של החברה. בתהליך עבודה מובנה, שקוף וחוקי, אנו מתמחים בייצור תובנות תחרותיות באמצעות ניצול הידע והניסיון של מנהלים שמועסקים בחברות ברחבי שרשרת הערך של ארגונך: לקוחות, ספקים, מפיצים ועוד. התהליך כולו מנוהל על פלטפורמה מקוונת ומאפשרת ללקוח להגיע לרזולוציות מידע גבוהות ביותר.

 תוצרים מחקריים 

שלא כמו במחקרי שוק רגילים, תוצרי העבודה במודיעין תחרותי אינם יכולים להימסר ללקוח רק בסוף התהליך, היות ולרוב צרכן המידע נזקק להזרמת מידע באופן מיידי. מכאן נגזרת שיטת העבודה שלנו: תמלילים גולמיים של הראיונות והמידע המעובד משוגרים ללקוח תוך כדי תנועה, כאשר בסיום המחקר אנו מגישים מסמך מסכם מתומצת, מצגת ומסייעים ללקוח לנהל דיון אסטרטגי עם המלצות לפעולה.

 

שירותינו כוללים:

- מודיעין על כלל הפעילות של חברה

- מודיעין מוצרים ופתרונות

- מודיעין כסיוע לשיפור ביצועי המכירות

- מודיעין כחלק מתהליך רכישה/ מיזוג

 

כל הזכויות שמורות © 2007-2018 לינקס מחקר ואסטרטגיה בע״מ